FN-toetsen doen het niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Samp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Samp

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2010
Ik heb niets bijzonders gedaan maar ineens kan ik de fn-toetsen niet meer gebruiken. Zelfs als ik cntrl+alt+delete intoets gebeurd er niets :( Kan iemand misschien helpen?

Thanks!

Welkom op Helpmij,
wat meer info zou wel welkom zijn, er zijn tig laptops met FN-toetsen.

Ik heb een Toshiba L650.

en als je vanonder op je taakbalk taakbeheer opent doet die het nog wel?

Ja dan wordt taakbeheer nog wel geopend. Verder lijk ik geen sneltoetsen meer te kunnen gebruiken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor die fn toetsen is het dan de driver vermoed ik van toshiba, de utility driver ofzoiets dacht ik. Maar ik vindt het zeeer bizar dat je ctrl alt delete ni werkt...

Wat moet ik met die driver doen? Heb er geen verstand van :o

Je hebt het bestandje al gedownload of ook nog niet? :D

Uhmmm...welk bestandje? Heb niets gedaan, slechts geconstateerd dat de fn-toetsen niet meer reageren en online uit proberen te zoeken wat ik kan doen om die weer in te schakelen. Tips zijn meer dan welkom!

Als jullie direct reageren op andermans vraag gebruik dan de knop "reageer op vraag"'

Oh ok, ga ik dat allemaal even uitzoeken. Heel erg bedankt!

Enkele quote's verwijderd.Zoals aangegeven is een(gehele) quote niet nodig bij een direkte reactie.;)

Heeft helaas niet geholpen. Iemand anders nog tips? Iemand met (ervaring met) een toshiba die weet hoe ik dit op kan lossen? :confused:

Het kan ook een hardwarematig iets zijn, als jezelf verder niets hebt veranderd.
Ze hebben jammergenoeg geen forum anders had ik je daar naar toeverwezen.

Is dit iets dat ik aan kan kaarten bij de winkel waar ik de laptop (1 maand geleden) gekocht heb?

Ja zeker weten, had dat maar eerder gezegd dan had ik je meteen naar de winkel terug verwezen.
Hou ons op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan