FN toetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
Hallo,

ik ben in het bezit van een Asus RP072Aseries en heb sinds kort het volgende probleem.
de combinatie knoppen FN 7, 8 en 9 werken niet meer sinds ik met de laptop geprobeerd heb via een HDMI kabeltje het beeld van de laptop op de TV te krijgen, wat overigens niet gelukt is.
het zijn dus eigenlijk twee vragen/problemen.
misschien iemand een idee.

b.v.d M@rtin

Laatst bewerkt:
een vraagje voor iets meer duidelijkheid:

welke functies zitten er onder die knoppen?

Hallo,

onder F8 zit het schakelen van alleen LCD dan alleen HDMI en vervolgens de combinatie LCD/HDMI, deze functie wil ik graag gebruiken om films vanaf de laptop via de TV te bekijken.
onder F9 zit het in en uitschakelen van de touchpad, deze staat nu constant op disable terwijl hij het wel gewoon doet.
F7 was een foutje van mij deze werkt wel, beeldscherm aan en uit.

groet, M@rtin

Probeer de ATK drivers (deze zijn o.a. voor de Fn knoppen) eens te herinstalleren.

helaas ATK upgraden heeft niet geholpen.
misschien nog een idee ?? of moet ik gaan denken aan een recover van Vista

Je kunt in ieder geval een systeemherstel proberen inderdaad. Dat kan eigenlijk nooit kwaad. Alleen datgene wat je na het betreffende herstelpunt hebt geïnstalleerd, zul je opnieuw moeten installeren, maar data blijft gewoon bewaard.

systeemherstel wilde ook niet lukken omdat ik niet gelijk na aankoop een hersteldatum aan gemaakt heb.
wel heb ik gehoord dat een nieuwe installatie (recover CD) zeker weten resultaat op zal leveren, nadeel is dan (volgens zeggen) dat ik dan alles kwijt ben.
de touchpad kan ik buiten de FN comb. toetsen om in en uit schakelen.
het gaat mij hoofdzakelijk om de LCD-HDMI toets, ik wil de laptop op de TV kunnen aansluiten om foto's en films te bekijken via de TV.

groet, Martin

Hallo,

de enige oplossing, ook volgens de Asdus helpdesk, het recoveren van Windows Vista.

groet, M@rtin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan