Folder/map aanwijzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsja...

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2003
Ik wil graag dat mijn gebruikers in een veld een directorynaam invullen. En niet op een manier dat ze moeten intikken: c:\mijndirs\jantje maar dat ze die map gewoon aan kunnen klikken in een explorer-like window.

Biedt ac2k daar mogelijkheden voor? Zo ja: hoe? Het zou mijn appli nl. een heel stukje mooier en makkelijker maken!

Eigenlijk: net zoals je op deze site een bestandje toevoegt middels "Bladeren..."

Hallo,

Ik zou je daar aan kunnen helpen, maar ik heb het niet thuis.
Op mijn werk heb ik het ooit wel gebruikt, (ook weer een stuk code gekopieerd via via)
Werkt prima trouwens.
Helaas kom ik de 1e anderhalve week niet op mijn werk.
Als er tegen die tijd nog geen oplossingen doorgegeven zijn, zal ik het opzoeken en posten

Groeten
Theo

nog 1klein probleempje blijft over:

ik gebruik deze functie maar vanuit 1 formulier in mijn hele applicatie. Om bij implementatie van de database over de verschillende bedrijven (niet gekoppeld via een netwerk) niet op elke locatie zowel een fornulier als een module te hoeven inbouwen, zou ik graag de VBA-code in een formulier willen zetten, dus als klasse-module heet dat meen ik.

wie weet hoe DAT moet?

nog 1klein probleempje blijft over:

ik gebruik deze functie maar vanuit 1 formulier in mijn hele applicatie. Om bij implementatie van de database over de verschillende bedrijven (niet gekoppeld via een netwerk) niet op elke locatie zowel een fornulier als een module te hoeven inbouwen, zou ik graag de VBA-code in een formulier willen zetten, dus als klasse-module heet dat meen ik.

wie weet hoe DAT moet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan