Font in rolmenu's en tabbladen is opeens erg klein. Hoe terug naar standaard??

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansFRAP

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Afgelopen week heb ik een beamer aan mijn laptop gehad.
Hierna is het font dat voor rol menu's en voor kopjes op tabbladen wordt gebruikt, zeer klein. pt6 of zo. Of hier een verband ligt weet ik niet maar is wel opvallend. Heb dus 2 brillen nodig om rolmenu's goed te lezen. :cool:
Scherm grootte is gewoon op 100% en is derhalve goed leesbaar.
Heb reeds gekeken naar: Configuratie Beeldscherm, staat op Normaal
Actie CTRL-+ en CTRL-- werken gewoon op scherm inhoud, hiermee wordt font in rolmenu's niet gewijzigd.

Hoe kan ik dit font wel wijzigen (of beter) weer standaard krijgen????

Helaas, met Configuratie Beeldscherm instellingen regel je de fonts op je scherm.
Dit heeft geen invloed oprolmenu-, snelmenu- of tabbladen font.
Klein font.jpg

We weet er een toets-combinatie om snelmenu-, rolmenu- of tabbladfont te wijzigen??

Helaas met: Configuratie Beeldscherm instellingen regel je de fonts op je scherm.
Dit heeft geen invloed oprolmenu-, snelmenu- of tabbladen font.
Bekijk bijlage 158857

Wie weet er een toets-combinatie om snelmenu-, rolmenu- of tabbladfont te wijzigen??

Helaas manaman, in de beschrijving geef ik aan dat het geen font probleem is. Waarschijnlijk een IE-instelling oid.
Dank voor eventuele hulp maar deze tip is niet relevant.
Probeer zelf eens je snelmenu-, rolmenu-, statusbalkfont te wijzigen. Als je dat lukt dan wil ik die tip graag horen.

Hans, ik denk ook dat ik op het verkeerde beentje ben gezet en het niet helmaal goed gelezen heb. Je praatte over beamer, ik denk dan dat je iets met de beeldinstellingen moet spelen om dit eventueel te herstellen. Is dat wat dan. Probeer eens, nooit geschoten is altijd mis. Lees Laptopscherm formaat. :) Nu hoop ik dat dit het is.

Klik.

en of deze klik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan