font instaleren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
hallo ik zou graag op een archos 10.1 op een website willen kijken wat een ander lettertype heeft. ik kan de website dus niet lezen omdat die een font nodig heeft. die font kun je op de website downloaden. als ik hem download dan heb ik hem als een HTML bestand geopend ik kan in mijn bestanden de font vinden maar ik kan nergens vinden waar de font moet

graag snel hulp !

groetjes vino

Een website hoort er voor te zorgen dat het lettertype ingeladen wordt op de pagina.

Het is niet de bedoeling dat iedereen eerst het font download om dan pas de website te kunnen bekijken. :)
Een fatsoenlijke website zorgt er voor dat een alternatief font geladen wordt wanneer een font niet standaard beschikbaar is.

Wat is de url naar die website? Wellicht zit er een fout op de pagina :)

Laatst bewerkt:
de website is http://www.idaikkadu.com/ standaard zie je de letters al maar voor sommige berichten niet en download je de font en zet je die in je lettertypen in je configuratie scherm. op een tablet kan dat niet zo gauw. ik heb wel via de opties op de tabled de tekstcoedinrg gevonden. maar daar staat niet de font in die ik nodig heb. hoe kan ik de font die ik van hun site download op de tablet zetten zodat ik de website kan lezen. het is een archos 10.1 internet tablet

trouwens op de mobiel doet de site het gewoon zonder de font te downloaden maar op de tablet juist niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan