Font-size

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hi,

Ik heb een probleempje met de font-size op verschillende pc/browsers/beeldschermen (weet niet waar het aan ligt). Op mij pc krijg ik met box-sizing netjes 2 div's naast elkaar. Als ik vervolgens op mijn laptop kijk, komen ze onder elkaar te staan, omdat de tekst ervoor zorgt dat het allemaal net een paar pixeltjes groter wordt, waardoor het niet meer naast elkaar past.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

Groetjes Milenko

Wat is de breedte (dus afstand tussen divs+breedte divs) van je html-file en wat is de resolutie van je laptop?

Het ligt niet aan de font-size ben ik net achter gekomen. Het zijn waarschijnlijk de borders die bij een oude IE buiten de div worden geplaatst en in een nieuwe versie binnen de div. Of kan dit niet kloppen?

Als antwoord op je vraag:

voorbeeld.png

Wat is dan de resolutie van je laptop? Mm, verder lijkt het erop dat dat vanaf versie 6 al het geval is. Werkt het in Chrome + FF wel?

Eh, het zou handig zijn als je je CSS en HTML postte, want hier kunnen we verder niet zoveel mee, behalve gokken!

Of (liefst) een link naar een mooie testpagina, dan kan die meteen op de pijnbank. :)

______
@ That Guy: nog gefeliciteerd! :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan