Football Manager 2012 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Berichten
505
Hallo,

Ik draai windows 7 64 bits home premium sp1 origineel
8 gb intern geheugen
ati radeon 1 gb videokaart en genoeg ruimte over op mijn harde schijf!
Nu heb ik football manager 2012 gekregen van mijn vriendin, ik installeren, steam account had ik al.
Nu krijg ik bij het opstarten de fout "a serious error was oncountered and the application will close. An error file has been generated in" en dan het adres met een dmp file!

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want raak nu wel geirriteerd? Windows is up to date, heb mijn videokaart geupdate... ik weet het niet meer
 
" een ernstige fout was oncountered en de toepassing zal sluiten. Een foutendossier is geproduceerd in" ...dat is dump map, .... maar dat Doet er niet toe ....
--------------------------
:confused: Gewoon zeer goed de-installeren en opnieuw installeer maar dat, maar tweede keer let maar op dat die op plek waar jijzelf wil geïnstalleerd word ....
Zou zeggen, beter in map C:\Program files(x86) dan gewoon in map C:\Program Files ..:D jij draait op 64 bit ...toch ?? :D
 
Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn, heb ik het probleem al zelf opgelost. Uit frustratie heb ik alles wat mij verdedigd tegen virussen etc. verwijderd ( heb dit vaker gehoord ) en het spel via steam gevalideerd. Jawel hij doet het. Ik draai trouwens 64 bits ja! Tegenwoordig is alles origineel
 
Zeer goed ...:thumb: ooke dan, maar kon je nie misschien elk van die bescherming app. toepassen en instellen en voor Football Manager en toestemming verlenen zodat je die nie verwijderen moet ?? :( ik draai ook 64 bit en ook origin. alles is maar, zelf heb ik ook op dit moment 9 stuk's van verschillende beschermingen plus antivirus enz..:rolleyes: maar elk van die bescherming binnen in instellingen heb ik voor mijn eigen app. handmatig toegepast ...:D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een probleem met het opstarten van football manager, ik heb hem helemaal geinstalleerd ook via steam. Dan geeft hij aan dat ik kan beginnen met spelen, dan zegt steam dat hij het spel aan het opstarten is... dan verschijnt onderin mijn balk voor 2 seconden het icoontje van FM en dan verdwijnd deze weer en gebeurd er niets... what to do? ik word agressief.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan