Forbidden; you don't have acces on this server..

• Onderwerp starter Onderwerp starter pgdm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pgdm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo;

kan iemand mij helpen ??
Ik probeer op een website te komen, maar dit lukt sinds een dag of 2 niet meer ?? Hoe kan dit..
Als ik er op wil komen; geeft hij aan: Forbidden; you dont have permission / to acces on this server ., en :Apache Server at www.depeche-mode.com Port 80.
Ik heb geen idee wat hier loos is.
Als iemand mij kan helpen; GRAAG !!!!
Gr, Pieter PGV.

Ik kan gewoon op de website komen, maar het kan zijn dat ze jouw IP hebben geblokeert. Dit kan zeer vele oorzaken hebben.

Ik heb er w.s. een bestandje op gezet om te delen met wat fans, maar deze zal wel niet helemaal goed zijn.
Kan ik er op een of andere manier toch weer op komen , dan ...en; hoe doe ik dit ??
gr, PGV

Je zou kunnen proberen contact met de webmaster op te nemen, maar ik kan op de site geen adres vinden om dit te doen. Misschien heb je zelf nog een adres, van de activatie van een forumaccount o.i.d. en kun je daar een adres uithalen. Anders zou je de site moeten gaan hacken en dat is nou niet zo 123 gedaan, en tevens ga ik je daar niet mee helpen!

Ik kan gewoon op de website komen, maar het kan zijn dat ze jouw IP hebben geblokeert. Dit kan zeer vele oorzaken hebben.

Lees hierboven de Quote van het antwoord van BDalennoord en dan die van mij.
Het is waar wat gast0231 zegt alleen het kan ook zo zijn dat je b.v /222133443322 erbij hebt gedaan en die pagina niet bestaat. En als je ip geblokkeerd is en je niks deed ik ben bezig met een browser maken alleen dan moet ik eerst vb.net vinden, als je me daarmee kan helpen kan ik er misschien voor zorgen dat jij weer op de site kan komen via mijn browser.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan