forbidden

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Hoi,
Ik ben bezig mijn te verdiepen in php. In het formulier dat ik heb gemaakt gebruik ik
<form method="post" action="<?php echo $PHP_SELF?>"> om het formulier nogmaals te laden met een bedankje. Ik krijg na het verzenden de volgende melding.

Forbidden
You don't have permission to access /contact/< on this server.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.0.59 (Win32) PHP/4.4.4 Server at localhost Port 80

Omdat ik pas met PHP begin wil ik graag weten of ik eea wel goed heb ingesteld. Ik werk via mijn eigen pc met localhost. De hierin gemaakte form opend. Maar dan? Moet ik soms ergens een ww instellen? Andere varianten van de code die ik op internet heb gevonden werken ook niet. Ik weet dus niet zeker of de programma's werken, of het te maken heeft met de firewall of iets dergelijks. Kan zo niet verder.

Bij voorbaat dank.
Wiel

hmm misschien heb je php op je eigen server niet goed geinstalleerd?
je kan eventueel ergens een gratis host zoeken om je script ook even op te testen
voor zover ik weet kan dit op lycos
http://members.lycos.nl

aan die foutmelding raak ik ook niet uit, maar als je een formulier naar de eigen pagina wil laten verwijzen kan je gwn het action=""-gedeelte weglaten ;) dit mag in xhtml-transitional, niet in strict!

--Johan

ik heb div. malen de prog. geinstalleerd en de doel map voor de nieuwe bestanden een keer veranderd. Ik werkte nu in de verkeerde map. Was even zoeken maar het is opgelost.

mvg Wiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan