Forceren afsluiten terwijl niks open

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edy25

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2012
Beste,
Kan iemand me aub helpen hiermee? Ik heb van alles geprobeerd maar die melding blijft. Denk dat het door ccleaner is gekomen of toch niet?
Elke keer als ik afsluit of opnieuw opstart krijg ik de melding afsluiten forceren terwijl niks open is. De melding gaat zo snel voorbij maar ik zie dat in de melding zelf geen programma staat die open is. Dit is echt vermoeiend en hoop dat iemand hier een oplossing voor weet. Snap niet hoe het gekomen is had dit in 2 jaar nooit gehad nu elke keer.

Hallo,

dit is meestal met het afsluiten van systeem processen.

Is toch raar ik dat opeens nu wel krijg. Heb nooit last van gehad.

Hallo,

soms is en soms niet.. Ik heb ook heel af en toe. Maar dan loop ik weg en wacht tot mijn laptop uit gaat.

Hallo,

Je kan wel eens met mbam en je virusscanner in veilige modus scannen op malware en virussen. tijdens het opstarten op F8 tikken 1x per seconde.

Heb vaker mbam en ad aware laten lopen. Maar niks gevonden. Wel niet in veilige modus gedaan.

ik heb het ook vaak gehad er is niks aan de hand wat zijn je specs van je pc??
of hoe heet je computer bijv toshiba satellite c660
want ik had een pentium 4 op 2.8 ghz en ik kreeg die melding zelfs na een herinstallatie van windows

grtz kenny

ik heb het ook vaak gehad er is niks aan de hand wat zijn je specs van je pc??
of hoe heet je computer bijv toshiba satellite c660
want ik had een pentium 4 op 2.8 ghz en ik kreeg die melding zelfs na een herinstallatie van windows

grtz kenny

Meen je dat nou? Heb sony vaio i5 op 2,4 ghz dacht ik...

Laatst bewerkt:
Niks bijzonders. Had ik aan het begin toen ik mijn laptop kocht ook, is na 1 maand verdwenen.

Hmm..snap het niet meer..wat dat toch kan zijn eh.Heb zoveel herstellen en opstartingen gedaan. Hoop dat er niks aan de hand is met laptop. Ook ccleaner zal ik de registeropschoning ervan niet meer gebruiken.

Ik zeg het je er is iets aan de hand. Ook als ik in veilige modus opstart en dan weer normaal opstart is me bureaublad veranderd. Voordat start krijg ik witte scherm 1 seconde. Balken niet meer transparant maar alles grijs. Ook kalender is veranderd van rood naar wit.

Ik weet echt niet wat te doen. Zat te denken aan herinstalleren. Maar ik heb geen cd niks erbij gekregen. En weet ook niet of die vaio care hersteloptie dat ie naar fabrieksinstellingen terug brengt. Dalijk verloopt dat niet vlot en dan. En eigenlijk wil ik ook niet opnieuw installeren.
Bij een opnieuw herinstallatie worden dan ook de drivers en alle updatesdie je tot nu toe hebt ook opnieuw geinstalleerd? Ik ben er echt zo moe van eh... Weken al problemen ermee.

Laatst bewerkt:
niks doen gewoon echt helemaal niks

als je het toch wilt dan:

installeer:

ccleaner slim: http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim
register, en de rest wat aangevinkt staat

registry easy: http://www.registryeasy.com/registryeasy.php : met dit programma kan ik je beter helpen als je wilt

mallwarebytes en dan evaluatie : ik kan je ook daarmee helpen

wil je dat ik je help omdat je met registry easy snel iets verkeerds doet kan ik het eventjes op afstand helpen: als je teamviewer installeer: http://www.teamviewer.com/download/TeamViewer_Setup_nl.exe

graag gedaan alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan