Hallo,
Ik ben nu wel redelijk lang bezig met C#, en was bezig met het schrijven van een eigen void.
Mijn void heeft een foreach, de items zijn verschillende webpagina's.
Bij elke foreach uitgevoerd moet het programma wachten tot de webpagina geladen is. Daarna mag de volgende pagina geladen worden.
Ik heb nu dit: (ingekort)
Wanneer de webBrowser.Navigate(); is uitgevoerd, zal de foreach opnieuw beginnen.
Ik heb al met een global boolean gewerkt, dat wanneer de webBrowser1.Navigate() werd uitgevoerd er dit kwam:
En dan werd in de webbrowser.DocumentCompleted() deze waarde naar true gezet en mijn void weer aangeroepen.
Dan krijg je dit:
Helaas, begint de foreach dan helemaal opnieuw, is er een mogelijkheid (met een Array + while?) om dit op te lossen?
Ik heb namelijk geen idee waar ik voor moest googelen.
Alvast bedankt :thumb:,
Rutger.
Ik ben nu wel redelijk lang bezig met C#, en was bezig met het schrijven van een eigen void.
Mijn void heeft een foreach, de items zijn verschillende webpagina's.
Bij elke foreach uitgevoerd moet het programma wachten tot de webpagina geladen is. Daarna mag de volgende pagina geladen worden.
Ik heb nu dit: (ingekort)
Code:
foreach (string s in result)
{
if (s.StartsWith("<"))
{
}
else
{
int index = s.IndexOf('"');
if (index > 0)
{
webBrowser1.Navigate(s.Substring(0, index));
}
}
}
Ik heb al met een global boolean gewerkt, dat wanneer de webBrowser1.Navigate() werd uitgevoerd er dit kwam:
Code:
pagedoneloading = false;
Dan krijg je dit:
Code:
while (webpagedoneloading == false)
{
Thread.Sleep(100); //Zou eigenlijk geen Thread.Sleep moeten gebruiken, maar is een applicatie voor mijzelf, dus het mag. :p
}
foreach (string s in result)
{
if (s.StartsWith("<"))
{
}
else
{
int index = s.IndexOf('"');
if (index > 0)
{
webpagedoneloading = true;
}
}
}
Helaas, begint de foreach dan helemaal opnieuw, is er een mogelijkheid (met een Array + while?) om dit op te lossen?
Ik heb namelijk geen idee waar ik voor moest googelen.
Alvast bedankt :thumb:,
Rutger.
Laatst bewerkt: