Bertus Bolknak
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 nov 2009
Is het mogelijk om het resultaat van een ingevuld html form in een zgn. "ibox" of "lightbox" te krijgen? Met een a href tag lukt dat wel., maar hoe zit dat met een form action? Ik heb al geprobeerd bijvoorbeeld <form action="verwerken_01.php" method="post" name="bestelformulier" rel="ibox"> maar dat werkt niet.
Achtergrond info: als ik het resultaat van het form in één en dezelfde browser window laat komen en iemand klikt op de back button (om een eventuele invulfout te herstellen) dan is het formulier weer helemaal leeg. Een nieuwe target _blank vind ik niet zo "strak", vandaar mijn idee om het in een "ibox" te laten weergeven met een close knopje, zodat wanneer iemand daarop klikt de ibox zich sluit en de reeds ingevulde velden van de oorspronkelijke window behouden blijven.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Of tips geven.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten, Bert.
Achtergrond info: als ik het resultaat van het form in één en dezelfde browser window laat komen en iemand klikt op de back button (om een eventuele invulfout te herstellen) dan is het formulier weer helemaal leeg. Een nieuwe target _blank vind ik niet zo "strak", vandaar mijn idee om het in een "ibox" te laten weergeven met een close knopje, zodat wanneer iemand daarop klikt de ibox zich sluit en de reeds ingevulde velden van de oorspronkelijke window behouden blijven.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Of tips geven.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groeten, Bert.