Form bestanden importeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Litsa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Litsa

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2007
ik was op zoek naar een voorbeeld van een login form en heb onderstaande link gevonden en de code gedownload.

http://vb-helper.com/howto_net_login_form.html

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is dat ik deze kan toepassen in Microsoft Visual Basic? Heb nog niet zoveel ervaring mee.
Is het de bedoeling dat je de bestanden afzonderlijk in VBA moet importeren ofzo?

Alvast bedankt,
Litsa

Laatst bewerkt:
Wat je hebt gedownload is VB.NET Code. Alhoewel het ook VB is, is het wezenlijk anders dan VBA. Alleen met een beetje meer kennis van VB.NET en VBA kan je het omzetten.

Ook op Helpmij is er genoeg voorbeeld code te vinden in VBA!

Succes!

Wat je hebt gedownload is VB.NET Code. Alhoewel het ook VB is, is het wezenlijk anders dan VBA. Alleen met een beetje meer kennis van VB.NET en VBA kan je het omzetten.

Ook op Helpmij is er genoeg voorbeeld code te vinden in VBA!

Succes!

Bedankt voor je reactie. Jammer dat ik het niet kan gebruiken.

Heb trouwens ook codes gedownload met bestandsnamen als .frm / .frx

Heb je ook enig idee wat dit voor codes zijn, want deze kan ik ook niet gebruiken of ik doe iets verkeerd.

Groet,
Litsa

De frm files kan je openen als een tekst file. Die kan je lezen en eventueel de code ervan gebruiken in je Office pakketten. Het is niet uitgesloten dat je Syntax errors krijgt.

Beter slim gepikt dan slecht geschreven!

Succes!

Verzin de volgende ker een titel die wat zegt over je probleem. Titel aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan