Form entries naar tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervo

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2005
Berichten
9
Ik gebruik MS Access 2003 en heb een tabel met daarin waarden productID, product nummer, productomschrijving, houdbaarheidsdatum.
Nu kan het zijn dat een productnummer met productomschrijving meerdere keren in een tabel voorkomen echter met verschillende houdbaarheidsdatums.
Via een form met een combobox krijg ik door het productnummer te selecteren automatisch de productomschrijving in het form zichtbaar en kan een nieuwe houdbaarheidsdatum invullen. Nu wil ik echter dat de inhoud van zowel de combobox, alsmede de productomschrijving en de datum aan de tabel worden toegevoegd. Tot nu toe wordt alleen de datum aan de tabel toegevoegd, niet productnummer en omschrijving.
Kan dit in Access 2003 of moet ik aparte tabellen gaan maken, maar dan nog moet een waarde vanuit een tabel naar een andere tabel gekopieerd worden.
Wie kan me helpen?
 
je gebruikt waarschijnlijk een bound form. daarmee kan je eenvoudig je tabel vullen zoals jij dat wilt. Kijk in de voorbeeld databases Northwind, Orders of Solutions voor voorbeelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan