Dag raadsman/-vrouw
Sindskort ben ik bezig met het ontwikkelen van een eigen boekhoudprogramma. Hierbij heb ik nog veel vragen die ik wellicht nog later op dit forum stel. Eerst wil ik het automatiseren van mijn klantrelaties in orde hebben. Hierbij werkt de code, die ik op een of andere manier al heb weten te testen. Na verloop van tijd besloot het programma opeens een foutmelding te geven dat de code voor het weergeven van het formulier niet werkt. Hierbij heb ik een simpele code gebruikt namelijk:
Is er iemand die hier naar kan kijken? Ik kan op het internet niets vinden, wellicht kijk ik verkeerd. Tijdens het compileren kwam er ook een foutmelding dat msgValue = MsgBox("Weet je zeker dat je deze relatie wilt toevoegen?", vbYesNo + vbInformation, "Confirmation") ook verkeerd was, dit had te maken met de regel bovenin Option Explicit. Hier zou de regel geen 'explicit declaration' zijn.
Ik heb het bestand toegevoegd, het zou heel fijn zijn als iemand hier wel uit kan komen. Ik ben al wat daagjes aan het knooien...
Alvast bedankt!
Sindskort ben ik bezig met het ontwikkelen van een eigen boekhoudprogramma. Hierbij heb ik nog veel vragen die ik wellicht nog later op dit forum stel. Eerst wil ik het automatiseren van mijn klantrelaties in orde hebben. Hierbij werkt de code, die ik op een of andere manier al heb weten te testen. Na verloop van tijd besloot het programma opeens een foutmelding te geven dat de code voor het weergeven van het formulier niet werkt. Hierbij heb ik een simpele code gebruikt namelijk:
Code:
Sub Show_Form()
frmForm.Show
End Sub
Code:
Private Sub CommandToevoegen_Click()
Dim msgValue As VbMsgBoxResult
msgValue = MsgBox("Weet je zeker dat je deze relatie wilt toevoegen?", vbYesNo + vbInformation, "Confirmation")
If msgValue = vbNo Then Exit Sub
Call Submit
Call Reset
End Sub
Alvast bedankt!