Format HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

rex.neggers

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
Graag maak ik de HD volledig leeg, maar kan ik dan zonder problemen de windows Vista terug plaatsen.
Welk gratis programma is daar geschikt voor aub

Laatst bewerkt:
Hallo

De hd leegmaken en evt partities verwijderen kan gewoon tijdens de instalatie van vista gebeuren.

Evt leesvoer

Laatst bewerkt:
Dank u, maar is dan de schijf wel degelijk leeg, had vernomen dat dat niet zou zijn , indien jullie bevestigen dat er alles af is dan geloof ik dat en zal het dan uitvoeren zoals uw raadgeving.
Dank u

De schijf is dan gewoon leeg.....je wilt/doet toch voor jezelf een nieuwe instal?.
Zou je de schijf(pc)willen verkopen dat is dan een ander verhaal en zouden drastischere maatregelen nodig zijn.

eraser gebruiken bij een laptop kan dat?

eraser toegepast bij een laptop, kan ik dan mijn windows teru plaatsen en hoe.
Sorry hoor ik loop van het ene gesprek naar het andere , is wel wat verwarrend maar ik ken het help systeem nog niet goed .
Hoe moet ik nu een niewe vraag stellen

Dat het voor een laptop was had je niet vermeld.
Het enige wat je aangeeft en dus vraagt is hoe je een harde schijf leeg kan halen
Daarbij gaven we een format en nieuwe instal als oplossing.Een goed iemand die dan nog gegenvs van af kan halen.
Dat was blijkbaar niet genoeg voor je...vandaar dus de dratische maatregelen.

Nu kan je dmv een vista-cd weer instaleren

Mijn gemeende dank voor de moeite die u doet mij te helpen , het was pas na mijn eerste vraag dat ik vernomen heb dat eraser voor laptop anders zou zijn , is dat dan niet zo.

Nogmaals mijn dank en groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan