arnaud1996
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2009
Ik heb een pc'tje samengesteld,de harde schijven worden allebei herkend in de BIOS,net zoals de DVD-RW en de CD-RW,er is een HD van 20GB en 1 van 10GB;ik heb nog een hd'tje van 80GB liggen,maar elke keer dat ik de 80GB wil instaleren word hij in de BIOS herkend als een 132MB HD'tje,en dan word de SLAVE (de 20GB) niet herkend.(DAS DUS MEN EERSTE PROBLEEM)
Men tweede probleem is dat ik de schijf wil formateren,maar aangezien bij het opstarten van de OS'en op de HD's er telken een bluescreen komt,kan ik dit niet via het besturingsysteem,ik probeerde dus via een MS-DOS opstartdiskette,maar eerst wou de BIOS niet BOOTEN vanaf de diskette,toen hij dat uiteindelijk wel deed,werkte het commando FORMAT C: niet ,heb ook al: FORMAT C geprobeerd.
Kan iemand me helpen?

Men tweede probleem is dat ik de schijf wil formateren,maar aangezien bij het opstarten van de OS'en op de HD's er telken een bluescreen komt,kan ik dit niet via het besturingsysteem,ik probeerde dus via een MS-DOS opstartdiskette,maar eerst wou de BIOS niet BOOTEN vanaf de diskette,toen hij dat uiteindelijk wel deed,werkte het commando FORMAT C: niet ,heb ook al: FORMAT C geprobeerd.

Kan iemand me helpen?