Formateren en opnieuw instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freddy1980

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2013
Berichten
8
Hallo allemaal.Ik heb een vraag.Een tijdje geleden heb ik een Asus laptop gekocht met Windows 7.Al snel liep mijn laptop een keer vast waardoor ik de aan/uit knop ingedrukt moest houden.Toen ik de laptop opnieuwaar opzich vind ik dat niet erg wand ik ben meer een voorstander van kale Windows instalies.Erg veel werk dat weet ik maar dat maakt mij niet veel uit.Hier een screenshot van de melding.

Naamloos.jpg


Maar dan probeer ik mijn C: schijf te formateren en dan krijg ik deze melding.



Naamloosddd.jpg

Waar slaat dit op?Ik heb onder mijn laptop een originele Windows licentie.Wat heb ik daar aan als ik mijn laptop toch niet kan formateren?Ik wil geen recovery systeem maar gewoon een kale schone Windows installatie.Is het nu de bedoeling dat ik mijn laptop naar Asus stuur?Dit weiger ik.Ik kan zelf Windows instaleren dus alles zelf doen.En dat Asus mij wel wil helpen dat snap ik ook.Als ik er maar flink voor wil betalen zeker.Iets wat ik zelf kan wil ik niet voor betalen en uit handen geven.Kan het geld wel beter gebruiken.Kan ieman dmij vertellen hoe ik alsnog een kale schone Windows erop kan zetten?Drivers instaleren kan het allemaal zelf.Dus ga geen geld spenderen aan fabrieks geintjes.



Alvast bedankt....................
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij .nl

In ieder geval heb je geen herstel partitie meer en je kan geen partitie binnen windows formatteren waar besturing zelf op staat .
Je zal als je die hebt vanaf een windows 7 dvd op moeten starten en van daaraf op nieuw installeren waarbij vanzelf de vraag komt bij aangepaste installatie om de c schijf te formateren
 
Laatst bewerkt:
Welkom Freddy1980,

Ik heb je bericht de vetgedrukte letters in normale letters aangepast. Het is zo ook prima te lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan