formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Excalibur

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Ik sta op het punt om mijn C schijf te formateren. Op deze schijf heb ik partition magik geinstaleerd, en zo een F schijf aangemaakt.
Nu is dus mijn vraag of ik gewoon mij C schijf kan formateren, zonder de F schijf te verliezen? Hier kan ik dan mijn bestanden plaatsen die ik niet wil verliezen. Mocht dit kunnen vind windows mijn F schijf dan weer na het instaleren?

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest.

greetz,
Remko

Als je de F hebt geformatteerd, dan kan je daar de bestandjes op kwijt (waarom heb je eigenlijk geen D genomen?). Als je een partitie formatteerd (dus C in dit geval) dan is alleen die partitie leeg, de f dus niet. En ja, nadat windows opnieuw is geïnstalleerd kan je weer op de F komen (maar ik denk dat hij dan al D heet).

Jahh ik denk dat dat komt om dat D mijn cd-rom speler is. En als F na het instaleren D heet, vind ik dat ook geen probleem.
Maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik F met partition magik heb gemaakt. Die staat dus geinstaleerd op mijn C schijf. Maar dat maakt dus niet uit?
Kan dus gewoon alle bestanden die ik wil bewaren op Mijn F schijf zetten, en dan C formateren en dan windows opnieuw instaleren?

Ja. PM is alleen om een schijf te partitioneren en dan te formatteren, en doet er verder niets mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan