formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

star3200

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
is het mogelijk om mijn harde schijf te formateren behalve mijn besturingssysteem? (windows XP dus)

mijn computer staat vol met bestanden die niet meer nodig zijn en daardoor komen er elke dag fouten bij en dus zou ik mijn harde schijf volledig willen formateren.
maar het zou handig zijn als ik het besturingssysteem er wel op kan laten staan.

Nee dit is niet mogelijk.
Ik zou als ik jou was gewoon XP opnieuw installere dan staan er geen foute meer op je pc.

Btw die foute zitte misschien ook wel in XP zelf dus het is aan te rade om XP opnieuw te installere

Heb je meerdere schijven, dan kan je schijf D, E enz formateren zonder dat C leeggehaald wordt.
Als je alleen C hebt dan gaat het niet wat jij wilt.

En die fouten worden aangegeven door windows. Die blijf je waarschijnlijk toch houden. Beter xp er even overnieuw opzetten. Voordeel van xp is dat hij zeer gebruikersvriendelijk is en bijna alles zelf doet:D

de fouten worden niet aangegeve door windows, er zijn gewoon elke dag andere dinge die niet meer werke en ik krijg altijd maar meer bestanden waar fouten in optreden en zo.

maar ik wou weten of dat ging om XP er op te laten staan omdat de vorige keer dat ik geformateerd had het 3 dagen heeft geduurt om XP er op te zetten omdat hij een bestand niet vond dat hij nodig had.
dat bestand moest op de virtuele schijf e: staan en nu was t probleem dat ik 2 cd spelers heb en dat de 2de ook e: hete.

maar ja k zal dan nog ma is gewoon probere formateren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan