formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

drumster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
3
hallo,
heb afgelopen week mijn computer geformateert en belangrijke bestanden opgeslagen, altans dat dacht ik....kwam net tot de conclusie dat mijn werkstuk economie is verwijderd dat ik deze week moet inleveren, wanneer ik dat niet doe ga ik niet over....ik hoop dus vanharte dat iemand weet hoe ik mijn words document kan terug krijgen en zo ja, hoe?

MVG, jan

-heb het opgeslagen op C:\Mijn documenten
-downloads van de site http://www.runtime.org geven foutmelding: ongeldig lettertype
 
Laatst bewerkt:
www.runtime.org

Getdataback heet dat programma, is niet gratis.
En of het nog werkt na een herinstallatie weet ik niet 100% zeker maar het is het proberen waard.

Volgens de makers van dit programma haalt het dus alles weer terug, ook na herinstallatie en/of formateren.
 
Laatst bewerkt:
Recover your data after formatting the drive, after Fdisk, power failure, virus attack, software failure, or after accidentally deleting files.


dit staat in hun beschrijving. Nogmaals ik heb het nooit uitgeprobeerd, maar het is het proberen waard.
Ik heb al veel documenten zo terug kunnen halen.
 
Drumster,

Als je een antwoord geeft doe dit even via de knop reageer.
Pas je bericht niet aan want dan krijgen wij hier geen melding van.
Ik zag je melding toevallig omdat ik weer op de link klikte.
Als jij wilt downloaden krijg jij een foutmelding?
Ik wil het wel mailen maar dan moet je even een mailadres geven, geen hotmail adres want dat kan maar tot 2 Mb en het programma is iets meer dan 3 MB.
 
format

oky bedankt voor je tip, ik had niet gezien dat dat ook kon...fijn dat je me wilt helpen, me email is: jkas-sr@zonnet.nl

alvast bedankt
 
Geplaatst door gamemaster111
waar heb je dat bestand opgeslagen?



MVG, jan

-heb het opgeslagen op C:\Mijn documenten



staat hier ruudje, maar het is al bijna 4 uur,zie ik aan je reactie;)
 
Heb je voor het juiste type schijf gekozen? dus Fat32 of NTFS? Als je de partitie hebt verwijderd, denk ik dat daar niet meer zoveel dataverkeer zal komen, dus daar hoef je je dan geen zorgen om te maken. Maar een ongeldig lettertype zou erop kunnen wijzen, dat je het verkeerde type fileorganisatie hebt gebruikt. Zelfs als het een binair bestand zou zijn kan het zonder meer hersteld worden, bovendien bestaan er m.i. geen ongeldige letterypen.
Joop
 
bedankt

mensen, bedankt voor jullie hulp bij het oplossen van het formateer probleem, met vriendelijke groet, jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan