formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

liza38

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2001
Wie kan mij helpen ik heb sinds april dit jaar een nieuwe computer waarop windows xp op staat hij liep al die tijd goed maar gaat nu wat langzaam en loopt niet naar mijn zin.
Ik heb bij de pc een restore disk gehad en probeerde zo bij het begin te beginnen maar hij doet het niet.
Dus even bij helpmij kijken first boot op cd gezet cd rom van xp erin en hij doet het nog niet, toen de 1st 2end en third boot op cd gezet en hij doet het nog niet word er gek van wat nu:evil: ???????????

de computer vraagt je om op een toets te drukken om van cd-rom op te starten... heb je dat wel gedaan?

Dan moet je even goed op de cd's kijken en dan neem je de cd waar recovery op staat.
Maar waarom opnieuw installeren, zijn de problemen zo graat dat de computer niks meer doet.
Misschien kunnen we je daar wel bij helpen.

Bedankt voor de reacties

Ik heb vanmorgen contact gehad met de helpdesk van alternate waar ik de pc gekocht heb, het probleem lijkt het toetsenbord te zijn dat geen reactie geeft wanneer ik restore of vanaf cdrom wil starten.
Het toetsenbord werkt onder windows echter perfect het is een logitech i touch, iemand nog suggesties wat nu te doen ik mag bij de helpdesk van Alternate langsgaan maar moet dan 13,50 betalen als ze niets vinden en die hou ik toch eigenlijk liever in mijn eigen zak.:o

Hoi Puppie bedankt voor je reactie
De problemen zijn niet zo erg groot hoor hij gaat gewoon wat langzaam naar mijn zin en er staat behoorlijk wat troep op.
Het gaat mij er echter om dat mocht ik wel grote problemen krijgen dat het dan wel moet werken en dat doet het dus niet.

leen eens een toetsenbord van een kennis of familielid.
probeer het daar eens mee.
mocht het dan nog niet lukken dan lijkt het mij sterk dat het aan je toetsenbord legt
succes

Hallo goldvinger

Het probleem lijkt toch het toetsenbord ben toch maar even langs de helpdesk gegaan en daar deed hij het na 1 druk op welke toets dan ook.
Thuisgekomen gelijk weer geprobeerd maar niets hoor ik snap er dus nog steeds niets van ik heb de juiste drivers van het toetsenbord er op staan en het lijkt voor de rest normaal te werken.
Mocht iemand dit alsnog herkennen dan hoor ik dit graag.

haal eens de nieuwste driver op van je toetsenbord en instaleer die eens.

hoi liza38

Je zegt dat er behoorlijk wat troep op je computer staat, misschien zit daar het probleem........heb je de (nieuwste versies van) adaware en spybot al laten kijken? En maak eens een hijackthis log om te laten controleren of je geen spyware aan boord hebt. Een nieuw toetsenbord helpt niet als je behoorlijk veel troep in je computer hebt....
Je kunt eens kijken bij de hijackthislogs en kijk eens bij
helpmij.nl/forum/showthreads hoe je te werk kunt gaan.

Greetz, Ceegee

likt me sterk.
ze is in de wunkel terug gegaan en daar werkte alles wel.

Als Liza haar toetsenbord in de helpdesk op een schone computer aansluit is dat wat anders dan op haar eigen, behoorlijk vervuilde, computer, lijkt me........of zou ze haar computer mee naar de helpdesk genomen hebben?
Maar Liza geeft zelf niet aan of ze spywareprogs ed heeft geprobeerd dus het lijkt me in ieder geval een gezond idee, toch?

Greetz, Ceegee

Ik heb naast norton 2004 ook spyware erop staan en de pc is inderdaad meegeweest naar de helpdesk en nu weer helemaal schoon maar toch werkt het toetsenbord nog steeds niet.
Vreemd want ik kan wel met delete de setup onderbreken vandaar dat het er bij mij niet echt in wil dat het het toetsenbord echt is.
De vriendelijke meneer van de helpdesk kon er ook geen verklaring voor geven maar heeft ook geen 13.50 euro gerekent omdat ook hij het een vaag probleem vond en geen gebruikers fout.
Intussen heb ik ook de laatste updates van het toetsenbord gedownload en nog steeds hetzelfde probleem;)

Met spyware bedoel ik dat ik het programma adware erop heb staan om dit tegen te gaan zag mijn type fout toen ik het bericht al geplaatst had :thumb:

:( jammer, hier kan ik je niet verder mee helpen!
toetsenborden zijn niet mijn terrein! good luck!

greetz ceegee

misschien een ideetje: maak eens een hijackthislog (versie 1.98.2) en stuur dat in, het zou kunnen dat daar iets op te zien is...................

greetz again, ceegee

Dank je ceegee ga ik zeker doen ik heb de pc ook even via pcpitstop laten testen en daar geeft hij ook aan dat alles ok is

Het verschil met mijn toetsenbord is dat de mijne niet cordles is en ook niet vreemd doet ik kan alle knoppen gebruiken en heb ook de orginele software nog en heb ook de laatste nieuwe update geinstaleerd.

Aha dan heb ik té snel geconcludeerd dat logitech i-touch een cordless bord was. exqss.
Maar als je toetsenbord perfect werkt dan kan ie bij de een of andere handeling ( zie het begin van deze thread) toch niet ineens minder perfect werken?
Ontgaat mij hier iets?

Dat vind ik dus ook zo vreemd alles lijkt te werken alle toetsen ik kan ook als ik opnieuw opstart in mijn boot directorie komen alleen hij wil niet reageren als ik via cd wil opstarten of met de restore disk.
Hen intussen wel een ander toetsenbord geprobeerd en dat werkt wel het ligt dus aan het toetsenbord maar hoe en waarom begrijp ik niet. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan