formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
Berichten
113
heey

ik heb ff een vraagie ik wil graag me pc formateren maar hij geeft aan dat de windows op de cd ouder is dan de versie op de pc. hoe kan ik hem nu toch formateren??:8-0:
 
Het kan aan mij liggen maar dat hoeft toch geen belemmering te zijn bij het formateren? Je hebt blijkbaar een wat oudere windows versie op die cd-rom staan. M.a.w. je hebt die cd-rom toch niet nodig om te formateren..
 
Laatst bewerkt:
dit hoort idd niet zo te zijn. Maar uit jouw vraag komt naar voren dat je dat niet kan kiezen. Dan kan je een opstart diskette downloaden:

www.madboot.com
www.bootdisk.com

En daarmee formatteren
 
Probeer je vanuit windows te installeren?

Probeer eens op te starten met de xp cd rom (er van uitgaande dat je nu XP hebt en dat je weer XP wilt installeren)
 
Geplaatst door corvette016
heey

ik heb ff een vraagie ik wil graag me pc formateren maar hij geeft aan dat de windows op de cd ouder is dan de versie op de pc. hoe kan ik hem nu toch formateren??:8-0:

Jij stopt het CD-tje erin terwijl Windows Geladen is en wilt gaan upgraden. Dit werkt niet.

Stop je CD erin en start opnieuw op, wanneer gevraagd wordt op je van CD op wilt staren bevestig je positief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan