formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
hallo,allemaal,
ik heb een laptop acer 3610.normaal moet je snel kunnen formateren via f....?dan zet je als ik het goed begrepen heb alles terug zoals oorspronkelijk geprogrameerd.weet iemand hoe(welke f)het moet?
alvast bedankt

hallo,bandit
nou nee ik meen niet dat het herstellen is.bij m'n vorige laptop(ook een acer)moest ik
ctrl+F8 gebruiken en dan werd xp terug geinstalleerd zoals oorspronkelijk bij eerste installatie.
alle bestanden zijn dan ook gwist.bij deze acer(3610) lukt dit niet,en ik vind verdorie de handleiding niet terug
alvast hartelijk dank voor je reactie

Geef eens precies op wat er op de Sticker staat,wat betreft Naam,Type<Serie Nr

En onder de Sneltoets van Acer??

Laatst bewerkt:
hallo again,bandit
op de sticker staat het volgende:Aspire 3614WLMi

Via Acer Launch Manager moet je het kunnen doen.

(kan de 3610 serie via Acer niet vinden,heb je er een serie Nr opstaan?.)

Onder de E knop van Acer....Acer eManager (including ePresentation, eSetting, ePowerManagement and eRecovery)

Laatst bewerkt:
uhm heb je niet toen je de laptop hebt aangeschaft een systeem herstel cd`s dvd`s moeten branden? dat heb ik namenlijk wel misgien moet je die cd`s gebruiken?

ja,marco,'kheb inderdaad een systeem backup gemaakt maar nog niet gebruikt,omdat ik
bij m'n vorige acer op de hierboven beschreven manier kon.een serienummer zie ik niet direct bandit,maar zoals je zegt 'kga het eens proberen via launch manager en als dat niet lukt ga ik
m'n backup dvd gebruiken,maar daar heb ik nog geen ervaring mee.ik zie wel waar ik uitkom,
enhou jullie op de hoogte
bedankt voor de hulp mensen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan