formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
ik wil graag mijn pc formateren omdat internet het niet meer doet, wat ik ook doe krijg het niet meer erop.
Ik wil dus xp dus er opnieuw op zetten mijn harde schijf is in vieren gedeeld en xp staat op c, c is ook een FAT32 en de andere 3 ntfs.
Als ik windows wil instaleren zeg hij dat er een nieuwere versie op staat dit komt misschien omdat mijn service pack een aparte cd is.
maar goed hoe krijg ik er nou xp er op nieuw op want formateren lukt me voor geen meter:o

Meestal met DEL naar Bios daar de Cdrom als eerste Boot zetten,opstarten met Cd er in,komt tekst druk een Toets om van cd op te starten ,doe dat en dan kom je in het installatie Menu van XP

Meestal met DEL naar Bios daar de Cdrom als eerste Boot zetten,opstarten met Cd er in,komt tekst druk een Toets om van cd op te starten ,doe dat en dan kom je in het installatie Menu van XP

de cd start wel op van xp maar als ik op instaleren druk dan geef hij aan dat er een nieuwere versie op staat, ik denk dat dit kom dat ik een aparte service pack 2 cd rom heb

Dan moet je als je in het eerste scherm zit,de Partitie meestal C eerst verwijderen(even goed lezen daar)en dan in dat zelfde scherm de Partitie aanwijzen die je net hebt verwijderd om Xp daarop te installeren.
Na afronden van de Installatie ,zet je weer SP2 er op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan