Formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverhoef

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Ik wil m’n pc formateren dus ik zorg er in mn bios voor als ik mn pc opstart dat die als eerste de cdrom kiest dat lukt allemaal alleen na een tijdje krijg ik deze melding:
Setup kan geen vasteschijfstations in u computer vinden zorg ervoor dat de schijven zijn ingeschakeld op dejuiste wijze op de computer zij aangesloten en dat de hardware configuratie voor de schijven correct is . Udient hiervoor mogelijk een door een fabrikant geleverde diagnostisch programma of installatie programma uit te voeren
Setup kan nie doorgaan . Druk F3 om setup af te sluiten

Nu heb ik op internet gelezen dat dat komt omdat m’n harddisk sata is en dat ik dan ook een diskette erbij gekregen heb als het goed is en die dan ook moet laden met F6 alleen het probleem is dat ik niet eens een floppydisk in m’n pc heb zitten en ik ook geen diskette erbij heb gehad heeft iemand anders een andere oplossing ?

kijk ik kan er wel een diskette drive in zetten want die heb ik hier wel liggen maar hoe kom ik aan die diskette want mn pc is bij dell besteld en ik heb zeker weten geen diskette erbij gehad.

Diskette-station op de juiste manier aansluiten. Vervolgens de juiste driver op de diskette zetten. Deze driver zal op de cd moeten staan met alle andere drivers die bij pc is geleverd. Dan deze diskette laden via F6 tijdens de Setup als deze optie voorbij komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan