formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

playgirl

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
kan iemand me uitleggen hoe ik men vista formateer en terug er op kan zetten!! vorige keer had men oom de hele vista terug op men pc gezet zonder maar een cd te gebruiken!! volgens mij staat vista in men pc geheugen gegraveerd!! zo iets toch!! ma hoe formateer ik??? tis iets met msdos of wat??

kan iemand me uitleggen hoe ik men vista formateer en terug er op kan zetten!! vorige keer had men oom de hele vista terug op men pc gezet zonder maar een cd te gebruiken!! volgens mij staat vista in men pc geheugen gegraveerd!! zo iets toch!! ma hoe formateer ik??? tis iets met msdos of wat??

Hier staat het duidelijk beschreven.....

Suc6.

Waarschijnlijk staat alles op een recovery partitie. Hiermee zet je alles terug naar zoals hij uit de fabriek kwam.
Start eens opnieuw op en zie je dan iets van Setup staan met een bijbehorende toets ?

[edit] onderstaand tekst toegevoegd [/edit]

Of is er misschien een recovery of Application support cd rom bijgeleverd ?
Start dan eens op via deze cd rom

Laatst bewerkt:
[Hier[/url] staat het duidelijk beschreven.....

dat is om de vista te instaleren niet formateren! formateren is de pc leeg maken!! ik denk wel dat iedere idioot vista kan instaleren ik bedoel je leest wat er op de scherm staat en doet wat het zegt een kind het nog!!

ma de pc leeg maken is iets heel anders!! en dat staat op de pagina niet!!

Hoi !

Dan heb je duidelijk NIET pagina 3 gelezen uit de link van @FunZip, want het staat er duidelijk uitgelegd !

Dus.....toch niet zo makkelijk als je beweert ??

Greetz,

harry.

[Hier[/url] staat het duidelijk beschreven.....

dat is om de vista te instaleren niet formateren! formateren is de pc leeg maken!! ik denk wel dat iedere idioot vista kan instaleren ik bedoel je leest wat er op de scherm staat en doet wat het zegt een kind het nog!!

ma de pc leeg maken is iets heel anders!! en dat staat op de pagina niet!!

kan mij dan niemand antwoorden hoe ik de vista compatible maak aan windows xp games!! ik had gebeld naar iemand en die kon dat komen doen dan kan iemand toch me effe antwoorden hoe ik dat zelf doe!!

de pagina heet help mij.nl maar het enige wat ik zie is vragen en geen antwoorden!! voorwat een hulp site oprichten als je er geen hulp op krijgt???

Ik zou zeggen, doe eerst eens wat aardiger, ik ga je echt niet helpen als je zo doet.

sorry

Ik zou zeggen, doe eerst eens wat aardiger, ik ga je echt niet helpen als je zo doet.

vind je dat al beledigend omdat ik zeg dat het kleinste kind vista kan instaleren!! amai!! je voelt je rap beledigd!! daar is toch helemaal niets grofs aan!!! en ik vond op die hele pagina niets van formateren!!! SORRY voor de mensen die dat bericht beledigend vonden het was niet beledigend bedoelt!! en ik vind nog steeds niets op die pagina waar moet ik dat zoeken op pagina 3? bij informatie invullen of is er een link die ik ergens moet vinden kan je het me precies zeggen waar?? dank u en nog eens sorry voor de mansen die zich beledigt voelde!!

Hoi !

OIpstarten van de Vista DVD, kiezen voor installeren, etc. etc.

Als je de juiste schijf/partitie gekozen hebt klik je midden onder op: format.

Lees nu eens ECHT de link van @FunZip, op pag. 3 staat het duidelijk incl. afbeeldingen !!!

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan