Formateren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bios is het "programma" dat opstart vóórdat windows opstart. Deze moet je niet hebben. Ook moet je niet "boot order" oid hebben. Als er verder niet staat is het helaas niet mogelijk.
Defragmenteren is iets anders, dat is het in goede volgorde zetten van bestanden op je HDD. Kan op zich geen kwaad, duurt alleen heel lang en de snelheidswinst is minimaal (en het doet niet wat jij wil).

Ik raad je aan een kennis/vriend even om hulp te vragen, want het lijkt erop dat het niet gewoon op de pc staat, en het zou zonde zijn om iets eraan te verpesten...

Ehh, je hebt dus door met formateren te kl*ten je laptop kapot gemaakt?

Laatst bewerkt:
De muis werkte niet, maar nu heb ik het gefixt. Kijk, ik heb uitgevonden hoe je herstellen kan doen. Door op F6 te drukken. Dan doe ik HP Initial Restore Point ofzo, en dat staat als het goed is op de datum wanneer ik dit gekregen heb. Nou wachtte ik 2 uur +, maar er gebeurt niks. Er staat nog steeds dat hij bezig is. Moet ik nou heel lang wachten, of lukt het gewoon niet?

Heb je de harde schijf hiervoor al geformateerd? Als dat het geval is heb je grote kans dat je toen ook de herstelpartitie, die jij nu probeert te gebruiken, hebt gewist.

Nee. En Roxia (dat is de programma om te herstellen) staat er gewoon nog. O ja, en als naar de zelfde dag (in dit geval 1 April), maar naar een andere tijdstip herstel, gaat die wel in een keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan