Ik wist niet hoe ik mijn pc moest formatteren, en na formatteren weer kon zorgen dat ik mijn CD-rom kon installeren.
Heb dus vanmorgen hier een oproep geplaats wie mij zou kunnen helpen
Het antwoord kreeg ik via een van jullie, allereerst naar de bios te gaan, (dit ging via F2)
Mijn PC booten, zodat
1 st de diskette komt te staan
2 nd CD/DVD
3 rt Hdd
bio sluiten (saven and quit) Dit heb ik gedaan.
Nu kon ik de Window CD XP starten vanaf de CD-rom en kon ik formatteren.
Hierna kon ik Windows opnieuw installeren, en dat ging lang goed, totdat ik de waarschuwing kreeg dat SHELL32 niet aanwezig was,
en daarna een foutmelding 2
Hierna kon ik geen stap meer verder doen, moest het installeren staken, want ik bleef rondjes draaien tussen installeren en de SHELL32 fout
Als ik nu de PC opstart krijg ik de vraag:
strike F1 to retry boot, F2 voor setuputility
Op F1 krijg ik alleen 2 piepjes
Op F2 kom ik in de Bios voor setup
Ik kan nu niets meer uithalen, want ik blijf tussen deze twee mogelijkheden rondjes draaien, terwijl het beeld verder helemaal zwart is.
Wie Oh wie helpt mij hiermee verder???
Of woont er iemand in de buurt van Weesp die mij tegen vergoeding zou willen helpen???
Vast bedankt, Rob
Heb dus vanmorgen hier een oproep geplaats wie mij zou kunnen helpen
Het antwoord kreeg ik via een van jullie, allereerst naar de bios te gaan, (dit ging via F2)
Mijn PC booten, zodat
1 st de diskette komt te staan
2 nd CD/DVD
3 rt Hdd
bio sluiten (saven and quit) Dit heb ik gedaan.
Nu kon ik de Window CD XP starten vanaf de CD-rom en kon ik formatteren.
Hierna kon ik Windows opnieuw installeren, en dat ging lang goed, totdat ik de waarschuwing kreeg dat SHELL32 niet aanwezig was,
en daarna een foutmelding 2
Hierna kon ik geen stap meer verder doen, moest het installeren staken, want ik bleef rondjes draaien tussen installeren en de SHELL32 fout
Als ik nu de PC opstart krijg ik de vraag:
strike F1 to retry boot, F2 voor setuputility
Op F1 krijg ik alleen 2 piepjes
Op F2 kom ik in de Bios voor setup
Ik kan nu niets meer uithalen, want ik blijf tussen deze twee mogelijkheden rondjes draaien, terwijl het beeld verder helemaal zwart is.
Wie Oh wie helpt mij hiermee verder???
Of woont er iemand in de buurt van Weesp die mij tegen vergoeding zou willen helpen???
Vast bedankt, Rob