formatteren compaq

• Onderwerp starter Onderwerp starter nami
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nami

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
hallo
ik probeer mijn compaq notebook armada1500 te formatteren, maar er komt te staan: kan de schijf niet formstteren. deze is in gebruik voor een andere toepassing (volgens mij de bios, want die staat niet op een aparte partitie) hoe red ik mezelf hier uit ieman enig idee???????
yhks

Probeer jij te formatteren vanuit windows?

Start eens op met een opstartdiskette en probeer het opnieuw. Mocht je geen opstartdiskette hebben kun je 1 downloaden bij www.bootdisk.com

Voor dat je gaat formatteren, moet je wel zeker weten, dat je alle benodigde drivers voorhanden hebt voor je hardware.

tuurlijk heb ik die, maar de bios is de boosdoener in dit geval, en daar heb ik geen oplossing voor
nami

Dus je krijgt die melding als je opstart met een opstartdiskette en zo probeert te formatteren?

Dit krijg ik te zien als ik gewoon heel simpel mn pc wil formatteren OOK met een opstartdisk

Het ging in dit geval om het formatteren, er wordt aangegeven dat de schijf in gebruik is door een andere toepassing, het formatteren wordt afgebroken. Ook met een boot-disk lukt dit niet.
Het probleem is dus hoe doe ik dit
greetz nami

Als je hebt opgestart met bootdisk, zie je dan daadwerkelijk A:/> staan als die klaar is met opstarten?

inderdaad, en dan na het commando : format is't weer mis, weer dezelde melding

het is inmiddels opgelost, met een andere diskette. Iedereen bedankt voor de reacties
greetz
Nami

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan