formatteren en opnieuw installeren met hersteldvd

• Onderwerp starter Onderwerp starter janp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

janp

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
Goede morgen,
Ik wil mijn c-partitie met daarop Windows XP formatteren en daarna Windows opnieuw installeren.
Nu heb ik echter voor de eerste keer een computer met een oem-versie, dus zonder cd.
Ik heb echter wel een windows hersteldvd met de oem productsleutel.
Kan ik na het formatteren deze dvd gewoon gebruiken om Windows opnieuw te installeren??
Ik heb al een backup van al mijn bestanden naar een andere schijf geschreven.
groetjes Jan

Hoi,

Neem aan van wel ,maar het is denk ik een merk pc staat er geen uitleg op de site van het merk ik zou daar even kijken voor de zekerheid

hallo modag,
Nog niet aan gedacht (HP Compaq Presario)
Bedankt (ga even opzoeken)
gr Jan

Hoi,

Ik weet niet welk type je hebt dus zomaar 1 gepakt en neem aan dat het niet anders is als bij jou

Hoi Modag,
Dit artikel was nu net wat ik zocht. Dank zij deze beschrijving kan ik nu aan de slag.
Hier komen nu weer dikke regenwolken opzetten, dus ideaal weer om aan zo'n klus te beginnen.
Bedankt voor je hulp en ik laat deze week wel weten of alles goed gegaan is.
Groetjes Jan

zie ook mijn site www.mijnfietstochten.nl

Hoi,

Niks te danken, hoop dat het allemaal gaat lukken en lees wel of het gelukt is succes:thumb::thumb:

Hoi Modag,

Vandaag pas tijd gehad om alles in orde te maken, want onverwachts een paar dagen naar Travemunde in Noord Duitsland geweest. Gisteren thuis gekomen en vandaag aan de klus begonnen: geformatteerd, het noodzakelijke al weer geinstalleerd en morgen komt de rest wel.
Nog een fijne dag en bedankt

gr. Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan