Formatteren fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plagina

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Berichten
9
Als ik de C schijf wil formatteren krijg in een error: "Deze schijf kan niet worden geformatteerd. Sluit alle schijfhulpprogramma's of andere programma's die deze schijf gebruiken af en controleer of de inhoud van deze schijf in geen enkel venster wordt weergegeven. Probeer vervolgens de schijf opnieuw te formatteren." Ik heb geen programma's aanstaan en de inhoud van de schijf wordt in geen enkel venster weergegeven.

Iemand die me kan helpen?
 
vanuit windows kun je niet formatteren....en dat ben jij volgens mij aan het doen
 
formatteren dan ben je alles kwijt op c......
maar cd van xp in de speler en dan uitzetten.
dan pc weer aan
dan goed lezen wat er komt te staan.
als er staat druk op een toets om op te starten vanaf cd dan doe je dat.
daarna is het goed lezen......
 
Ik heb geen orginele cd van windows bij mijn pc gekregen. Ik heb een Dell.....maar ik heb wel een cd van windows maar de pc start niet via de cd, hoewel ik het wel heb ingesteld in de bios.
 
Als je er geen cd bij gekregen hebt dan heb je een recovery partitie op je harddisk staan.
of heb je een recovery cd bij de computer gekregen.
 
oke bedankt voor de tips....ik zou dan even heel goed moeten zoeken naar die recovery cd's....
 
formatteren

Er wordt bedoeld dat er waarschijnlijk een d: schijf met daarop de recovery sofrware is.
Normaal kun je bij het opstarten van je pc kiezen voor herstel of recoverie oid
 
Het kan ook om een verborgen partitie gaan, die kan je enkel zien in schijfbeheer. Stel in je bios in dat daarvan gebruik mag worden gemaakt en kijk welke toetsencombinatie je moet indrukken om het te activeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan