Graag zou ik mijn pc volledig willen formatteren, nu ik deed dit vroeger door mijn windows xp boot cd te gebruiken, welke goed werktte tot vorige week. Nu ik geraak niet meer in mijn windows doordat er een foutmelding te voorschijn komt dat mijn serial code niet overeenstemt met mijn windows. Dan probeer ik via mijn boot cd windows opnieuw te installeren maar bij de hardware check geeft hij een foutmelding omdat hij een bepaald bestand niet terug vind, met de leuke mededeling eronder " installatie beeindigd", opnieuw opstarten.
Kortom ik geraak nergens meer in, niet in windows niet in de installatie ervan. Kan ik mijn pc niet volledig formatteren via bios, dos of andere omgevingen. Ik zou graag nadien ook linux installeren, heb cd'tje met Fedora core liggen naast pc
Iemand grondige kennis van deze problemen?
thx
Kortom ik geraak nergens meer in, niet in windows niet in de installatie ervan. Kan ik mijn pc niet volledig formatteren via bios, dos of andere omgevingen. Ik zou graag nadien ook linux installeren, heb cd'tje met Fedora core liggen naast pc

Iemand grondige kennis van deze problemen?
thx