dag coenraad,
Allereerst dat van de pc uit het raam dat ga ik maar niet doen, want dan word ik denk daarna gek (A). en ik had 4 dagen bij me vader op werk geholpen op ict afdeling en s'avonds aan die pc, en allemaal gezeik aan me kop en dan ga je rare dingen zeggen he.
Maar, in je windows map, zit een bestandje. (misschien leg ik het onduidelijk uit, maar ik ben het alweer een beetje vergeten:$) Ga in je windows map naar systum32, en daar zit een kladblok bestandje. (sorry maar ik weet echt de naam er niet meer van) in dat bestandje stonden toen bij mij 2 dezelfde regels. dat was dus ook van dat andere besturingsprogramma, en ja die moest ik weghalen. daarna mijn pc opnieuw opstarten en toen deed hij het bij een normale pc. maar bij mij niet.
wat heb ik toen gedaan,
ik heb nog een keer geformatteerd, en toen had hij een soort van mix gemaakt van 3 besturingssystemen. raar maar waar. dus in de windows map ergens kwam ik mijn muziek nog tegen, en heel de data schijf zat vol met zooi.
ik heb letterlijk alles eraf gepleurt, sorry voor het woord, heb die cd eropnieuw ingestopt nadat ik de pc weer heb opgestard, (oja hij was super sloom van die mix..) en toen kon hij wel via opstarten cd openen, heb de hele zooi geformatteerd en sindsdien staat hij heerlijk te draaien op de kamer van me vriend