formatteren met cd van win98 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Berichten
4
hallo, sinds kort heb ik windows ME eraf gegooid en mijn schijf geformateerd en heb dan Win xp proberen te installeren en dat lukte ook niet. Mijn laatste uitvlucht was dus Win 98, toen ik op het installatie scherm kwam moest ik eerst nog formatteren en dat had ik ook gedaan maar er kwam telkens een fout op tijdens het formatteren... kan iemand mij helpen

p.s systeem vereisten: Pentium II 300mhz 128mg ram
 
Formatteer met een Win98 opstartdiskette (www.bootdisk.com)

Stop de diskette in de computer en zet de computer aan. Na een per seconden verschijnt er een menutje. Start de computer op met of zonder cd-romondersteuning. Als A:\> verschijnt tik je in:

format x:/u

x = partitie letter (c , d , enz)

Doe dit met alle partities.
 
Ik heb er 1gedownload maar nu zegt hij als ik het bestand naar diskette wil kopiëren dat het niet gaat, en het is een lege diskette
 
ik ken het

ben op precies dezelfde manier al weken bezig met de comp van mijn pa. Die gaat van de week terug naar de winkel. Maar ik ben wel benieuwd of het bij jou gelukt is, want dan kan ik misschien een beetje inzien wat ik niet goed deed...
 
Probeer ergens aan een opstartdiskette van win 98 te komen en start op zoals hierboven beschreven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan