Formatteren van C schijf lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Berichten
161
Hoi ik wil mijn c schijf formatteren maar hij zegt dan dat er een programma open staat van de c schijf en dat ik die eerst moet sluiten. maar er staat helemaal geen programma open!! wie weet wat ik moet doen?
 
Probeer je soms vanuit Windows de C te formateren?
 
Dat zul je nooit voor elkaar kunnen krijgen, de C-schijf/partitie is altijd ingebruik, als je in Windows bent.
 
Wil je Windows opnieuw installeren? Zo ja, de link van Bertus volgen. Opstarten vanaf de Windows cd-rom en tijdens de setup krijg je de mogelijkheid te formateren.
 
Zorg je wel dat je het nodige eerst gebackupt hebt. (Documenten, E-mails, enz...)
 
Zorg je wel dat je het nodige eerst gebackupt hebt. (Documenten, E-mails, enz...)

ja dat heb ik al gedaan! Maar het lukt niet
Als ik dan de cd van windows xp home edition erin doe en opnieuw opstart dan moet ik op een toets drukken en dan kan je kiezen of je windows xp wilt installeren of repareren nou ik drukte op instaleren en toen stond er dat hij geen harde schijf kon vinden!! :shocked::shocked:
 
Wel eens gehoord van SATA en sata drivers via F6 vanaf de flop installeren?
Of in de bios die controller op IDE modus zetten indien mogelijk?

Lastig hè, iets doen waar je geen verstand van hebt, het begon al met het formateren, leesvoer.
 
Wel eens gehoord van SATA en sata drivers via F6 vanaf de flop installeren?
Of in de bios die controller op IDE modus zetten indien mogelijk?

Lastig hè, iets doen waar je geen verstand van hebt, het begon al met het formateren, leesvoer.

Ik heb een laptop dus daar kunnen geen diskettes/flop in!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan