Formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimshot

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2002
Door allerhande problemen met installaties, virussen e.d. wil ik mijn windows partitie formatteren. Dit heb ik al meerdere malen gewoon met succes gedaan maar nu werkt op de een of andere manier mijn floppy drive niet meer. Onder windows werkt het maar als ik wil opstarten vanaf de opstartdiskette doet de pc helemaal niets. Een zwart scherm met een knipperende cursor is alles wat mij rest en als ik de diskette uit de drive haal en op een toets druk start de pc gewoon vanaf de harde schijf weer op! Weet iemand wat er hier aan de hand is? Aan de floppy drive kan het niet liggen want een andere drive deed exact hetzelfde...

Misschien eerst even een nieuwe opstartdiskette maken?

Trouwens, Windows XP kan je ook gewoon vanaf de CD-rom opstarten en dan bij de installatie de partitie/schijf formateren.

Caspar heeft gelijk, XP vanaf CD rom opstarten en dan formatteren kan gewoon. Maar heb je al in je BIOS gekeken of diskette wel als bootable staat aangegeven?

laterzzzz

Geplaatst door FunZip
Hoi,

Kijk hier even en hier.

Suc6.

Toch maar effe een goede opstartflop downloaden zou ik zeggen.
Leuk Funzip, maar ik kan mezelf voorstellen dat mensen nogal schrikken als ze op de formatsite komen:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan