formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou volgens mij niks vreemds
Virus warning disabled
External Cache enabled
Full screen logo show enabled
1st boot device hpp-1
2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2
3,,,,,,,,,,,,,,,,,,,cdrom
boot other enabled
boot up num lock on
gate a20 option fast
typmatic rale stetting disabled
security option setup
apic function enabled
mps table version 1.4
boot os/2 for 64mb yes
harddisk smart enabled
video bios diabled

dan houdt mijn kennis even op en ben ik "out of suggestions" :( ............ misschien iemand anders ?

Ik hoop het,want hij moet echt leeg.

Maar in ieder geval bedankt voor je hulp en geduld.

Hoe heb je XP 'eraf' gehaald?????
Met fdisk o.i.d. dan klopt het dat je geen vaste schijf kunt vinden, dan zal je de setup verder moeten doorlopen om de mogelijkheid te krijgen partities aan te maken.

Via software in windows zelf?

Had je een upgrade gedaan van een andere versie naar XP?

hm,

ik had toch beter op moeten letten, want idd. zoals de vorige schrijvers al schrijven bestaat de mogelijkheid dat je de partities middels "software" hebt verwijderd en dan wordt er idd. geen "vast station" gevonden.

Dit kan echter ook je redding zijn :
als er geen partities zijn, dan zou je met een '98 bootdisk verder moeten kunnen komen:
stop 't ding erin en na de opstart als de pc antwoordt met

a:>

het commando

fdisk

als dit werkt dan kun je daar binnen de optie "raadpleeg" zien uit hoeveel schijven / partities je machine bestaat. Daar zou je dan ook een nieuwe primaire partitie moeten kunnen aanmaken (en eventuele secundaire/logische drives) waarna je middels het commando

format C:

de boel aan de gang zou moeten krijgen.

Als de format van ALLE schijven / partities op deze manier is gedaan, dan kun je wederom de CD van XP erin doen en verder gaan waar je gebleven was.

Suc6 !

Ik heb geen diskettestation.

Maar ik breng hem morgen naar iemand toe,en die gaat kijken.

Bedankt voor jullie hulp.

als je de bestanden die op een bootdisk '98 staan, op cd brandt, heb je een boot cd................. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan