formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricksnake

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Ik wil m'n pc formateren, maar moet ik nou als ik dat gedaan heb Norton opnieuw kopen? Of kan ik er ook voor zorgen dat de Norton die nu op me pc staat bewaard blijft en zo ja, hoe doe ik dat?
bedankt

Als het goed is, heb je de Norton-informatie nog, de licentie.
Die blijft geactiveerd, dus als het goed is, hoef je Norton niet opnieuw te kopen.

Dat hoeft niet je hebt of norton op CD * Legaal gekocht dus kan je hem overnieuw installeren. Of je hebt hem * Legaal online gekocht dan kan je hem overnieuw downloaden incl. de orginele serial.

Zorg er dus wel voor dat je of de CD van Norton hebt of hem weer online kan downloaden of nog hebt.
En je moet je serial nog weten, voor de activatie.

mmm

ok, wat jullie zeggen klinkt heel logisch.. maar ik heb norton 2004 vanaf dat mooment elk jaar geupgraded... de upgrade verloopt ergens eind januari.. is het dan niet verstandiger dat ik me pc formatteer, dan een 14 days trial download en die ff voor 14 dagen het werk laat doen en dan voor 15 euri meer dan de upgrade gewoon norton antivirus 2007 en norton firewall 2006 koop? (me pa betaalt toch, en ik zeg gewoon dak die 15 euri zelf wel betaal;) )

Dat is wel handiger / beter ja.
Zou ik doen in jouw geval, heb je gelijk een nieuwere versie!:thumb:

norton kopen

nog 1 dingetje... als je via de site van norton iets koopt, betaal je dan met een creditcard of kan het ook via een girooverschrijvingskaart? want me pa wil niets via het internet kopen met een creditcard...
bedankt

Dat weet ik niet zeker, maar ik ben bang dat het alleen voor creditcards zijn.
Maar deze tijd ( en zeker op een site van een anti-virus fabrikant ) zijn de manieren om te betalen veilig, alles gaat via een beveiligde verbinding. Dus het is wel veilig.

gelukkig

ik weet dat het veilig is, maar me pa wil en heeft geen creditcard... en gelukkig voor mij kan het ook via afschrijving van rekening:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan