Formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Berichten
199
Hallo, aangezien ik al een tijdje draai op Windows 7 wordt mijn pc nogal traag. Ik heb Windows er opnieuw opgezet maar zie dat al
mijn bestanden op de C schijf er gewoon nog op staan. Blijkbaar doe ik iets niet goed want veel sneller is ie niet geworden.
Wat doe ik verkeerd en wat moet ik doen om de C schijf echt te formatteren (als het al mogelijk is om de schijf echt leeg te maken).
Groet Johnn
 
Bij het opnieuw installeren ( opgestart vanaf de dvd ) krijg je op een gegeven moment de optie "partitie verwijderen" Doen en je installeerd hem op deze partitie.
Laat hem snelformatteren anders duurt het nogal een tijd.

PS. Niet formatteren als je een SSD schijf hebt !!
 
Bedankt voor je reactie, wat je beschrijft heb ik gedaan maar zoals eerder vermeld na het opstarten bleek
dat al mijn oude bestanden er gewoon nog op staan. Je begrijpt dat ik alles wilde verwijderen i.v.m conflicten
die er voor zorgen dat mijn pc trager werd.
 
Ik kies nooit voor partitie verwijderen !!
Heb je wel in het BIOS ingesteld dat hij van DVD opstart en doe je niet gewoon de DVD erin als Windows al draait !!??

Als je de geavanceerde optie neemt en dan naar stations opties gaat kan je de partitie waarop je Windows wil hebben eerst formatteren door op "formatteren" te klikken. Hierna gaat de installatie gewoon door. Het kan NIET dat er dan nog oude bestanden op staan tenzij je meerdere partities hebt en ze niet allemaal formatteert.
In principe hoef je alleen de partitie waar Windows op komt te formatteren.
 
als je de link die ik gaf volgt, kan het toch niet mis gaan dacht ik:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan