NoranRosaceae
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2014
Hallo iedereen,
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen tot ik weer een nieuwe laptop kan kopen en tot die tijd deze nog kan gebruiken.
Ik heb zo'n 5 jaar geleden een Acer Extensa 5230 gekocht/gekregen.
De laptop is altijd mee naar school gegaan, spelletjes op gespeeld en meegegaan op vakantie's om films te kijken.
Zo zijn er altijd een hoop dingen op geinstalleerd die de laptop eigenlijk alleen maar slomer en slomer maakte.
De CD/DVD speler werkte niet meer, maar door een programmatje van de site hier doet hij het gelukkig weer
De laptop is verschrikkelijk traag, hij doet er een half uur over om op te starten en een kwartier om internet uberhaupt op te starten.
Nu wil ik hem formatteren, maar word dan alles echt verwijderd?
Dus ook het besturingsprogramma Vista?
Heb mijn foto's en belangrijke documenten op een externe harde schijf gezet.
Mvg,
Noran
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen tot ik weer een nieuwe laptop kan kopen en tot die tijd deze nog kan gebruiken.
Ik heb zo'n 5 jaar geleden een Acer Extensa 5230 gekocht/gekregen.
De laptop is altijd mee naar school gegaan, spelletjes op gespeeld en meegegaan op vakantie's om films te kijken.
Zo zijn er altijd een hoop dingen op geinstalleerd die de laptop eigenlijk alleen maar slomer en slomer maakte.
De CD/DVD speler werkte niet meer, maar door een programmatje van de site hier doet hij het gelukkig weer

De laptop is verschrikkelijk traag, hij doet er een half uur over om op te starten en een kwartier om internet uberhaupt op te starten.
Nu wil ik hem formatteren, maar word dan alles echt verwijderd?
Dus ook het besturingsprogramma Vista?
Heb mijn foto's en belangrijke documenten op een externe harde schijf gezet.
Mvg,
Noran