• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formilieren samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

2-Amigos

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Hi,

ik heb vroeger een functie gebruikt waarmee je een formulier dat je ingevuld had kon wegschrijven naar een datbase. Ik weet helaas niet meer hoe en waar ik die functie kan terug vinden.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

2 Amigos

Hi,

neen, dit is niet wat ik bedoel. Dit is een gewoon formulier dat je oproept als je in een lijst staat.

Wat ik zoek is een functie waarmee je de informatie van een standaard doc telkens je het opslaat wegschrijft naar een database.

Bv.: Je hebt een blanco factuur aangemaakt. Je vult het in en slaat het op. Op dat moment schrijft Excel de informatie van dit doc ook naar een database. De informatie die je naar die database wegschrijft heb je op voorhand gedefiniëerd. Op die manier kan je bijvoorbeeld nagaan wat of aan wie je welke hoeveelheid verkocht hebt aan een bepaalde klant.

Ik heb ooit deze functie gebruikt.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan