• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formula is too long

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tompie 007

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Hoi,

vanuit SharePoint heb ik een excel bestand ge-exporteerd om up te daten, 2400 records met 8 velden

Bij een find & replace en ook bij de spellingcontrole heb ik de foutmelding : Formula is too long

Weet iemand hoe dit kan verholpen worden?

Alvast bedankt

Claudine

Kan je het bestand plaatsen zodat we wellicht de formule kunnen verkleinen?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Kan je het bestand plaatsen zodat we wellicht de formule kunnen verkleinen?

Met vriendelijke groet,

Roncancio
Sorry, ik kan de inhoud van de data niet op internet plaatsen. Wat bedoel je met de formule verkleinen?

Vgr
Claudine

Sorry, ik kan de inhoud van de data niet op internet plaatsen. Wat bedoel je met de formule verkleinen?

Vgr
Claudine

Oké geen probleem.
Kan je wél de formule plaatsen met eventueel fictieve gegevens?

Wat ik bedoel met het verkleinen van de formule is dat mensen vaak een te lange formule hebben terwijl deze korter en/of handiger kan.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Oké geen probleem.
Kan je wél de formule plaatsen met eventueel fictieve gegevens?

Wat ik bedoel met het verkleinen van de formule is dat mensen vaak een te lange formule hebben terwijl deze korter en/of handiger kan.

Met vriendelijke groet,

Roncancio
Ik voer gewoon een Edit replace uit OF Tools Spelling

Vgr
Claudine

Als ik andere fora afzoek, wordt aangeraden om met de functie Substitute of Replace te werken. Dit evt in een VBA-procedure gegoten.

:thumb:

Misschien:
menubalk/extra/opties/berekenen/handmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan