shalhevet
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 okt 2007
- Berichten
- 245
Hallo allemaal,
Ik ben al meer dan twee weken bezig met mijn Excel-bestand, maar ik kan de juiste formule maar niet vinden.
In mijn bestand heb ik twee tabbladen. Op het hoofdtabblad (Main Sheet) heb ik verschillende gegevens staan. Ik wil graag met behulp van een formule gegevens ophalen van het tweede tabblad (Theme Data).
De formule moet in kolom D van het hoofdtabblad worden geplaatst. Hij moet kijken naar de naam in kolom B en de categorie in kolom C, deze gegevens zoeken in het tabblad Theme Data, en vervolgens de bijbehorende datum plaatsen in kolom L van het hoofdtabblad.
Heeft iemand suggesties voor de juiste formule of tips om dit op te lossen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik voeg een voorbeeld bestand bij met de formule die ik heb geprobeerd te gebruiken.
Ik ben al meer dan twee weken bezig met mijn Excel-bestand, maar ik kan de juiste formule maar niet vinden.
In mijn bestand heb ik twee tabbladen. Op het hoofdtabblad (Main Sheet) heb ik verschillende gegevens staan. Ik wil graag met behulp van een formule gegevens ophalen van het tweede tabblad (Theme Data).
De formule moet in kolom D van het hoofdtabblad worden geplaatst. Hij moet kijken naar de naam in kolom B en de categorie in kolom C, deze gegevens zoeken in het tabblad Theme Data, en vervolgens de bijbehorende datum plaatsen in kolom L van het hoofdtabblad.
Heeft iemand suggesties voor de juiste formule of tips om dit op te lossen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik voeg een voorbeeld bestand bij met de formule die ik heb geprobeerd te gebruiken.