Formule 1 foto's van website's opslaan met een programmaatje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Berichten
55.342
Ik ben helemaal gek van de Formule 1 en verzamel dus al een aantal jaren foto's van de Formule 1.
Ik heb er nu ±3700.:8-0:

Nu heb ik een aantal site's daar moet je iedere keer op de foto klikken voor de grotere versie van die foto.
Dit is dus een langdurig werkje.:confused:
Nu vroeg ik me af is er niet een programma voor die meerdere foto's tegelijk op de juiste grote kan binnen halen?

PS het wordt door de site's niet geblokkeerd om de foto's te downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Whahahahahahaha, wat ongeloofelijk toevallig Lex. Er stond net vanmiddag zoiets in de nieuwsbrief van de digitale revolutie :D:D:D:D:D.

Snel foto's downloaden
Download je vaak en veel foto's, dan is Mihow Picture Downloader een handig programma. Hiermee kan je een deel of alle foto's van een webpagina in één keer binnenhalen.

Alle foto's op de geselecteerde pagina worden door het programma getoond, waarna je de foto's die je wilt hebben kunt aanvinken. Deze worden vervolgens in één keer naar jouw computer gehaald. Dit is vooral handig bij pagina's met thumbnails, Mihow Picture Downloader pakt netjes alle grote foto's die achter de thumbnails verborgen zitten.
picdownload.gif


Te downloaden via www.dedigitalerevolutie.nl/software/weektip.htm
 
Thnx, Jean-Paul.
Zal het ff gaan proberen.:)
 
Als ik het niet beter wist zou ik zeggen dat je het erom doet. Jouw verzoek klopt precies met de beschrijving van het programma.

Hiermee kan je een deel of alle foto's van een webpagina in één keer binnenhalen.

Alle foto's op de geselecteerde pagina worden door het programma getoond, waarna je de foto's die je wilt hebben kunt aanvinken. Deze worden vervolgens in één keer naar jouw computer gehaald. Dit is vooral handig bij pagina's met thumbnails, Mihow Picture Downloader pakt netjes alle grote foto's die achter de thumbnails verborgen zitten.
 
Als ik zo lees over het programma is het wel iets wat is zocht.
De site waar ik de meeste foto's ophaal werkt het helaas niet bij of ik heb niet de goede url te pakken.:confused:

Er wordt wel verbinding gemaakt maar deze wordt weer afgesloten.(connection closed)
 
Ik weet niet of het werkt, maar ik heb met DAP de rechtsklik optie "download all with DAP"

Gr Jozo
 
Beter laat, dan geen reactie.:eek:
Met DAP wil het ook niet.
Alleen de links worden gedownload.

Iemand nog een idee hoe ik dit aan moet pakken?
 
De reden waarom het niet kan, is dat de DC structuur met HTaccess is afgesloten :(
Tenminste, een ECHTE webdesigner doet zoiets om een high server load te voorkomen.
Wat is de URL van de site Crash ?
 
Geplaatst door rene_overtoom
De reden waarom het niet kan, is dat de DC structuur met HTaccess is afgesloten :(
Tenminste, een ECHTE webdesigner doet zoiets om een high server load te voorkomen.
Wat is de URL van de site Crash ?
Ik was al bang voor zoiets.:(

Dit is de url naar de gallery waar je per jaar de foto's kan kiezen.
http://www.f1racing.nl/photosummary.php3
 
Dan blijf ik ze maar handmatig binnen halen.
Een server hacken/cracken voel ik niet zoveel voor.

Bedankt maar weer mensen.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan