Hallo Allemaal.
Mijn naam is Yizzll en via Google kwam ik aan jullie forum. Ik ben bezig met een sheet in Excel en kom niet echt verder. Het is een uren regristratie voor personeel. Het zijn het aantal uren dat iemand heeft gewerkt op bepaalde dagen. Nu is er voor iedere dag ook een fooi bedrag wat ze krijgen. Dit fooi bedrag is iedere dag per uur verschillend. Dus bijv. op maandag kan het 2,13 zijn en op dinsdag 3,23.
Ik wil nu per persoon een totaal van het fooien geld. Dus het aantal uren van alle dagen moet maal het fooiengeld van die dag en dan opgeteld in 1 cel.
Kan dit?
Hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik heb een bijlage erbij gedaan met een simpel voorbeeldje.
Alvast super bedankt. Bekijk bijlage fooi.xlsx
Mijn naam is Yizzll en via Google kwam ik aan jullie forum. Ik ben bezig met een sheet in Excel en kom niet echt verder. Het is een uren regristratie voor personeel. Het zijn het aantal uren dat iemand heeft gewerkt op bepaalde dagen. Nu is er voor iedere dag ook een fooi bedrag wat ze krijgen. Dit fooi bedrag is iedere dag per uur verschillend. Dus bijv. op maandag kan het 2,13 zijn en op dinsdag 3,23.
Ik wil nu per persoon een totaal van het fooien geld. Dus het aantal uren van alle dagen moet maal het fooiengeld van die dag en dan opgeteld in 1 cel.
Kan dit?
Hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik heb een bijlage erbij gedaan met een simpel voorbeeldje.
Alvast super bedankt. Bekijk bijlage fooi.xlsx