• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule cumulatief verwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
formule kumulatief

Allen die mij geholpen hebben hartelijk dank
Ik ben eruit
het probleem is opgelost
toch nog een vraag
ik heb nu handmatig alle teams die de partij moeten spelen handmatig ingevuld(zie rij 2 en rij 3)
het moet toch ook mogelijk zijn om dit niet meer handmatig te doen maar door de computer te laten doen

formule kumulatief

Dank U
dit werkt perfekt is een prima oplossing
nu zou ik nog graag de partijen automatisch door de computer willen laten bepalen zoals ik eerder aangaf
6 teams spelen maximaal 5x tegen elkaar totaal maximaal dus 30 partijen
de computer laten bepalen wie tegen wie speelt

Ik begrijp niet wat je bedoeld. Wil je daar ergens de namen tussen voegen of wil je iedere ronde opnieuw een loting houden?

formule kumulatief

Elke week worden nieuwe teams samengesteld maar ik zou ook elke week de wedstrijden willen wisselen
Dus dat het niet zo is dat elke week bv team 1 tegen team 2 begint
Om uit te maken welke teams tegen elkaar moeten spelen zou ik dat via een bv formule door de computer willen laten bepalen
Er zal maximaal 5 x tegen elkaar gespeeld gaan worden door de 6 teams (er moet dus geen team 6 tegen team 6 uit komen rollen)
Het is nu handmatig ingevuld en op deze manier is het elke week hetzelfde en als je de computer zou kunnen laten wisselen dan voorkom je dat
ik hoop dat dit duidelijk is en of dit mogelijk is

het lijkt elke week hetzelfde maar aangezien de teams wekelijks veranderen zijn het ook iedere keer andere spelers die eerst en laatst moeten spelen.

formule kumulatief

Het zijn zowat iedere week dezelfde spelers
Misschien dat er een enkele keer een andere speler meedoet of dat er iemand van de vaste spelers niet meedoet

Vergeet dan ook niet de vraag in uw 1° post als opgelost te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan