• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule doortrekken lukt niet,

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexspek

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2018
Ik zou graag een formule doortrekken vanuit een ander tabblad echter als ik dit doe verspringt de formule naar lijn 34 i.p.v. dat hij de letter doortrekt. Zie voorbeeld hieronder, regels doorgetrokken na eu25 veranderd de lijn naar em34. Als ik de regel vast zet met $ teken lukt het ook niet.

Knipsel.JPGKnipsel 2.JPG

Heb je verborgen rijen of samengevoegde cellen? vooral samengevoegde cellen zijn vervelend.

Het is een verwijzing naar een tabblad waar in elk bovenstaande weergegevens formule een totale opstelsom van een 6 tal regels is.

Handmatig lukt het uiteraard wel, alleen dit moet ik dan een paar honderd keer doen :shocked:

Zonder voorbeeld bestand kunnen we uiteraard niks zien. Plaatjes zijn leuk voor aan de muur :).

Kijk eens naar de functie "TRANSPONEREN", hiermee doe je horizontaal en verticaal omwisselen.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen, bedankt voor de vele terugkoppelingen :thumb: ik ben er mee gered en weer wat geleerd :-) !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan