• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule excel; getal overnemen van naar blad 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Blad 1 in een excel bestand bevat financiele informatie
Blad 2 het overzicht in een begroting
Hoe kan ik dan een bepaalde formule van blad 1 over zetten naar blad 2, zodat bij een verandering in het eerste blad, dit direct doorkomt naar de totaal begroting?

:rolleyes:

Hallo mnb,

Volgens mij is dit erg makkelijk hoor.
In blad 2 klik je in de cel die je wil en zet daar = nu klik je in blad 1 op de cel die je bedoel.
Als het goed is staat dan de formule in de cel op blad 2.

=Blad1!C2 volgens mij is het zoiets.

Suc6

Okay

excel loopt al twee keer vast met deze actie, afsluiten wordt niet geactiveerd
:confused:

Ik gebruik office XP en heb nergens last van.

Zowel office 2000 als office 2003 geeft in excel geen probleem. Zal er toch iets anders niet goed zitten, maar dat is ook geen info waar je wt aan hebt.

Grt,
deSmid.

1 heb ik uitgeprobeerd

zal er dadelijk nog wat mee gaan 'vogelen'

dank alvast voor het meedenken

Ik heb dit wel eerder gehad, dat ineens het blad helemaal doorschiet

Kan het zijn dat nu het afsluiten ge inactiveerd werd omdat ik het niet opgeslagen had?
Het was een oefening immers

Voornoemde actie zou al moeten werken in office 95, ongeacht of het bestand wel of niet opgeslagen is.
Misschien dat je office installatie niet helemaal fris meer is.
Dit kan je herstellen door naar start->instellingen->configuratiescherm->software te gaan, daar office op te zoeken, vervolgens kiezen voor 'wijzigen' en daarna voor 'office installatie herstellen'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan