• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb een formule nodig voor een oefening. Ik snap er heel weinig van. Ik geef jullie de definities ervan:
Aantal bezoekers, entree p.p., onvoorziene kosten, kostprijs cons., verkoopprijs cons., gem. aantal cons. p.p. Van deze dingen moet ik de uitgaven berekenen. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit moet? Ik krijg elke keer een foutmelding. Of het is deze ######## of het is deze: #VERW!

drive,

Bij ##### is de cel te smal, maak hem breder.
Bij #Verw! zit er een fout in de formule.

Laatst bewerkt:
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb een formule nodig voor een oefening. Ik snap er heel weinig van. Ik geef jullie de definities ervan:
Aantal bezoekers, entree p.p., onvoorziene kosten, kostprijs cons., verkoopprijs cons., gem. aantal cons. p.p. Van deze dingen moet ik de uitgaven berekenen. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe dit moet? Ik krijg elke keer een foutmelding. Of het is deze ######## of het is deze: #VERW!

Wij kunnen zeker helpen als het geen huiswerk is , maar zoals nu is het ?? (Aantal bezoekers,100) *(entree p.p.)-( onvoorziene kosten) -( kostprijs cons.)+, (verkoopprijs cons.,)/ (gem. aantal cons. p.p) kan een oplossing zijn , maar zonder vb werk ik de definitie niet uit

Is dit geen voorbeeld dan?
Ik zal de getallen erbij zetten:
aantal bezoekers 500 (B3)
entree p.p. € 5,00 (B4)
onvoorziene kosten 10% (B5)
Kostprijs cons.€ 0,65 (B6)
verkoopprijs cons. € 2,50 (B7)
gemiddeld aantal cons. p.p. 4,5 (B8)

Ik kwam trouwens op een heel raar antwoord: € 2499,805556

Is dit geen voorbeeld dan?
Ik zal de getallen erbij zetten:
aantal bezoekers 500 (B3)
entree p.p. € 5,00 (B4)
onvoorziene kosten 10% (B5)
Kostprijs cons.€ 0,65 (B6)
verkoopprijs cons. € 2,50 (B7)
gemiddeld aantal cons. p.p. 4,5 (B8)

Ik kwam trouwens op een heel raar antwoord: € 2499,805556

Is dit geen voorbeeld dan? :thumb: goe bezig , kijk trek er je plan mee zoek het uit

Bijlagen

Heb je ook zo iets?

bezoekers 500

entree € 5,00 € 2.500,00
onvoorzien 10% € 250,00
k.consumptie 0,65 € 1.462,50
verk.consumptie 2,50 € 5.625,00
gem.cons.p.p.4,5 2250

Laatst bewerkt:
En het kan in formule , maar hoe weet ik dat dit geen schooltaak is ( tijdens de middag via een smartphone ? )

Bijlagen

• kostpr.jpg
    kostpr.jpg
    20 KB · Weergaven: 34
Ik ben er nog steeds niet uit. Het is niet echt een schooltaak, maar voor een cursus. Ik wil het wel zelf uitrekenen, als ik maar weet wat voor formule ik moet gebruiken. Ik kom nu op het volgende antwoord:
- € 18.509.763.375,00 Hier klopt volgens mij ook al helemaal niets van.

Ik ben er nog steeds niet uit. Het is niet echt een schooltaak, maar voor een cursus. Ik wil het wel zelf uitrekenen, als ik maar weet wat voor formule ik moet gebruiken. Ik kom nu op het volgende antwoord:
- € 18.509.763.375,00 Hier klopt volgens mij ook al helemaal niets van.

Ale ik heb ze nog eens hermaakt

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan